Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 63
Podmiot udostępniający: BIP Powiat Gostyniński
Nazwa dokumentu: UZP895/2023 z dnia 23 listopada 2023 r.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Ilona Michałowicz
Osoba, która udostępnia informację: Ilona Michałowicz
Data wytworzenia informacji: 27.11.2023
Data udostępnienia informacji: 27.11.2023 10:36:05
Data ostatniej aktualizacji: 27.11.2023 10:35:05
Rejestr zmian