Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.



w sprawie: wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie "Zimowe utrzymanie dróg"- wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
| Informacje | |
|---|---|
| Ilość odwiedzin: | 495 |
| Podmiot udostępniający: | BIP Powiat Gostyniński |
| Nazwa dokumentu: | UZP873/2023 z dnia 18 października 2023 r. |
| Skrócony opis: | |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Ilona Michałowicz |
| Osoba, która udostępnia informację: | Ilona Michałowicz |
| Data wytworzenia informacji: | 27.10.2023 |
| Data udostępnienia informacji: | 27.10.2023 11:56:21 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 27.10.2023 11:55:22 |
| Rejestr zmian | |