Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.



w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Gostyninie oraz odbiór i utylizację tablic zużytych”
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
| Informacje | |
|---|---|
| Ilość odwiedzin: | 276 |
| Podmiot udostępniający: | BIP Powiat Gostyniński |
| Nazwa dokumentu: | UZP 116/2025 z 15 stycznia 2025 |
| Skrócony opis: | |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Florczak |
| Osoba, która udostępnia informację: | Anna Florczak |
| Data wytworzenia informacji: | 16.01.2025 |
| Data udostępnienia informacji: | 16.01.2025 12:50:18 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 16.01.2025 12:50:11 |
| Rejestr zmian | |